اسامی و القاب حضرت زهرا سلام الله عليها

IMAGE

Thursday, 15 August 2013   1_ فاطمه: به معنای فاصله و قاطعه و مانعه است. از حضرت رسول اكرم صلی الله علیه و آله و سلم روایت شده است كه در روز قیامت این فاطمه است كه دوستانش را از دشمنانش جدا می كند و محبین اش را به بهشت و دشمنانش را بدوزخ می فرستد. 2_ صدیقه: به معنای راستگو، چون دختر پیغمبر صلی الله علیه و آله...

ازدواج

IMAGE

Thursday, 15 August 2013   خداوند متعال برای هر دختر و پسری كه پا به عرصه وجود می گذارد كفوی و  همسری در خور صالح و مصلحتش در نظر گرفته است ولی از اذهان آنها مخفی نگاه می دارد، چرا كه خداوند اجبار را در هیچ یك از شئونات روحی و جسمی افراد بشر تحمیل نمی كند و آنها آزادند كه در موقع نیاز بدنبال همسر دلخواه...

فضائـل و مناقب

IMAGE

Thursday, 15 August 2013   پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم فرمود: بهترین زنان عالم چهار نفر می باشند: 1- حضرت فاطمه سلام الله علیها 2-      حضرت مریم علی نبینا و آله و علیها السلام 3-         حضرت خدیجه علی نبینا و آله و علیها السلام 4-       آسیه (زن فرعون) علی نبینا و آله و علیها السلام و فرمود :...

خلاصـه زندگی

IMAGE

Thursday, 15 August 2013   در روز جمعه بیستم جمادی الثانی سال پنجم بعثت کانون زندگی رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم و همسر فداکار و گرامیش حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها به نور جمال فاطمه علیها السلام چنان که خداوند در سوره کوثر وعده داده بود مزین شد. ای محمد! ما کوثر را به تو دادیم. پس برای خدا...

مقام و منـزلت حضرت زهرا سلام الله عليـها

IMAGE

Thursday, 15 August 2013     فردوس نشان خاک پای زهراست         کوثر نمی از یم عطای زهراست این نه فلک و شش جهت و چار ارکان       برپا همه از یمن ولای زهراست حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها شخصیتی هستند که هیچ انسانی را تحمل درک معرفت و رسیدن به کنه شخصیت ایشان نمی باشد، شخصیتی که بزرگترین آیه بالغه حق و...

اسامی و القاب حضرت زهرا سلام الله عليها

 
1_ فاطمه: به معنای فاصله و قاطعه و مانعه است.
از حضرت رسول اكرم صلی الله علیه و آله و سلم روایت شده است كه در روز قیامت این فاطمه است كه دوستانش را از دشمنانش جدا می كند و محبین اش را به بهشت و دشمنانش را بدوزخ می فرستد.
2_ صدیقه: به معنای راستگو، چون دختر پیغمبر صلی الله علیه و آله و سلم یگانه دختری بود كه جز سخن راست و صادق از او شنیده نشد فاطمه علیها السلام در ظاهر و باطن صادق بود و به روایت شیعه و اهل سنت هیچ كس سخنی خلاف واقع از ایشان نشنید.
3_ مبارکه: به معنای كثیر الایمن است و ایشان را از این جهت مباركه می نامیدند چون خداوند در نسل او بركت عنایت فرموده و ائمه اطهار از دودمان او بوجود آمدند و با قدوم خویش خیر و بركت به ارمغان می آوردند.
4_ زکیه، طاهره: به معنای پاك و مطهر است و ایشان از هر گونه پلیدی و تاریكی طبع ظاهر و باطنا مبرا بوده و هیچگاه مبتلا به آلودگی ظاهری و باطنی نشده است .
5_ محدثه:  ایشان قبل تولد در بطن مادر با او حدیث می گفت همچنان بعد از تولد احادیثی از پیغمبر اكرم صلی الله علیه و آله و سلم نقل كرده كه بسیار مورد اهمیت است و ام ایمن و ام سلمه منبع و مأخذ احادیث خویش به نقل قول از فاطمه زهرا علیها السلام عنوان كرده اند.
6_ راضیه و مرضیه: مراد از این دو نام رضایت ایشا ن از خلق و خالق چنانكه خدا و پیغمبر صلی الله علیه و آله و سلم و حضرت علی علیه السلام هم از ایشان راضی بودند.
7_ زهراء: حضرت فاطمه علیها السلام روزی سه مرتبه در وقت خواندن نماز در محراب عبادت یك پارچه نور می شدند چنانكه نور جمال ایشان افق شهر را روشن و مردم می فهمیدند كه حضرت زهرا علیها السلام در حال نماز هستند. نور جمال حضرت زهرا به رنگهای سبز _ طلائی و سرخ به زرد آمیخته ساطع می شد.
8_ منصوره: به معنای این است كه ایشان از طرف خداوند یاری و نصرت داده می شود تا انتقام جنین سقط شده خویش را از قاتل بگیرد و این نصرت در زمان ظهور قائم آل محمد صلی الله علیه و آله و سلم رخ می دهد ایشان رجعت می كند و به یاری فرزند خویش داد خویش را از غاصبان حقش و قاتلین فرزندش می گیرد و آنها را به سزای اعمالشان می رساند.
 

ازدواج

 
خداوند متعال برای هر دختر و پسری كه پا به عرصه وجود می گذارد كفوی و  همسری در خور صالح و مصلحتش در نظر گرفته است ولی از اذهان آنها مخفی نگاه می دارد، چرا كه خداوند اجبار را در هیچ یك از شئونات روحی و جسمی افراد بشر تحمیل نمی كند و آنها آزادند كه در موقع نیاز بدنبال همسر دلخواه خود باشند و اگر صلاح و مصلحت دنیا و آخرت را مد نظر داشته باشند به همسری كه خداوند برای آنها انتخاب كرده می رسند.
مشهود است دخترانی كه بدنبال ارضای خواسته های دنیایی دور از صواب در پی همسری باشند كه این خواسته را به هر شكل ممكن برآورده سازد نه تنها ازدواج موفقی نداشته بلكه آخرت خویش را به آنچه بدست نیاورده اند فروخته اند. تنها راه چاره ای كه خوشبختی و سعادت زوجین جوان را می تواند تأمین كند و زندگی  زناشوئی آنان را به سرانجامی در خور انسان اشرف مخلوقات سوق دهد، الگوئی حقیقی و قابل تحسین است و چه الگویی برتر و شایسته تر از حضرت فاطمه سلام الله علیها دختر پیامبر گرامی اسلام و حضرت علی علیه السلام.
حضرت فاطمه علیها السلام فرزند شخصیتی بودند كه تمام پادشاهان و امراء جهان آنروز دست نشانده او بودند. كون و مكان به فرمان الهی در ید قدرت او بود. تمام ثروتهای دنیا در اختیارش .
امر او امر الهی و كلام او كلام الهی به امانت شهره خاص و عام، به نكوروئی برتر از یوسف، سخنش دلرباتر از داوود معجزه اش برترین معجزه ها (قرآن)، او رحمة اللعالمین است كه اگر عیسی به نفسش مرده ای را زنده می كرد محمد رسول الله صلی الله علیه و آله دینی و مؤمنینی را زنده كرد كه تاروز قیامت اثری از زوال و نابودی در آن نیست.
حضرت فاطمه علیها السلام دختر این پیامبر است حال باید گشت و در تمام عالم مردی را جستجو كرد كه لیاقت همسری این گوهر بی همتائی كه خداوند او را محبوبه خود خوانده و نور چشم و قلب پیامبر را داشته باشد، پیدا كرد.
و یافت نشد مگر جوانی كه از كودكی در دامان پیامبر پرورش یافت. اولین مردی كه اسلام آورد و ساقی حوض كوثر  شد . بركنده در خیبر و تقسیم كننده بهشت بر مؤمنین، جنگجویی كه زره اش پشت نداشت و هرگز به دشمن پشت نكرد . دلاوری كه پرآوازه ترین قهرمانان از شنیدن نامش به هراس می افتادند.
و بخشنده ای كه انگشتر پادشاهی را دركوع نماز به سائل می بخشد . جوان فقیری كه غیر از یك شتر، یك زره و یك شمشیر از مال دنیا هیچ ندارد و خداوند می داند آنچه را كه بشر از دانستن و فهم آن عاجز و ناتوان است و این دو را كفو و همسر یكدیگر قرار می دهد تا دنیا از عظمت این ازدواج سراسر خیر و بركت، انگشت بدهان بماند و جمله تبارك الله احسن الخالقین را بر زبانشان جاری سازد.
خواستگاری: حضرت علی علیه السلام پا به خانه پیامبر صلی الله علیه و آله وسلم می گذارد و با یك دنیا شرم قصه دل با ایشان در میان می گذارد و از فاطمه علیها السلام خواستگاری می كند پیامبر رضایت فاطمه را مبنای رضایت خویش دانسته و از دختر خویش در مورد این وصلت كه علی علیه السلام به خواستگاری آمده آیا او را به همسری بر می گزینی و سكوت فاطمه علیها السلام را كه علامت قبول این خواستگاری است به علی علیه السلام ابلاغ و از او در مورد مهریه ای كه قرار خواهد داد سوال می نماید. حضرت علی علیه السلام می گوید یا رسول الله خود بهتر می دانید كه جز شتر، شمشیر و زره ای از مال دنیا بیشتر ندارم.
پیامبر می فرماید: شمشیر را برای جنگ با كفار احتیاج داری و شتر را هم كه برای آب كشی و زراعت نیاز داری  و اما زره را بفروش و اساس زندگی را تهیه كن .
زره به پانصد درهم فروخته شد و مهریه حضرت زهرا قرار گرفت و به همسری علی بن ابیطالب علیه السلام درآمد.
جهیزیه حضرت فاطمه علیها السلام:
1- سرانداز یك عدد  2- حوله حمام دو عدد  3- قطیفه مشكی یك عدد  4- چادر پشمی یك طاقه 5- بالش چهار عدد  6- بوریا یك تخته 7- قدح چوبی 8- كوزه گلی  9- مشك آب 10- تنگ آبخوری  11- تختخواب چوبی 12- طشت رختشویی 13-آفتابه  14- دستاس
كه پیامبر گرامی اسلام هر كدام از آنها را می دید می گفت پروردگارا برای دخترم مبارك كن (زنهای یهود و دشمنان قریش خوشحال بودند كه دختر پیامبر لباس آبرومندی برای شب زفاف ندارند لذا جبرائیل نازل شد و جامه ای از بهشت آورد و بر سر فاطمه انداخت كه چشم تمام زنهای عربستان را خیره ساخت).
حضرت فاطمه علیها السلام در سن 9 سالگی به خانه امیرالمومنان قدم نهادند و پنج فرزند به دنیا آوردند:
1-         امام حسن مجتبی علیه السلام
2-          امام حسین سید الشهدا علیه السلام
3-        حضرت زینب كبری علیها السلام
4-        حضرت ام كلثوم علیها السلام
5-         حضرت محسن علیه السلام كه در بطن مادر شهید شد.
به روایتی نه سال بعد از ازدواج و هفتاد و پنج روز پس از شهادت پیامبر بدست كفار سقیفه به شهادت رسیدند.

خلاصـه زندگی

 
در روز جمعه بیستم جمادی الثانی سال پنجم بعثت کانون زندگی رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم و همسر فداکار و گرامیش حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها به نور جمال فاطمه علیها السلام چنان که خداوند در سوره کوثر وعده داده بود مزین شد.
ای محمد! ما کوثر را به تو دادیم. پس برای خدا نمازگذار و قربانی کن. به درستی که دشمن تو ابتر و بی فرزند خواهد شد نه تو.
از بدنیا آمدن فاطمه سلام الله علیها جان تازه ای در کالبد حضرت خدیجه که مورد غضب زنان اشراف به واسطه ازدواج با حضرت محمد صلی الله علیه و آله وسلم قرار گرفته بود دمیده شد و غم و اندوه تنهایی و سختی و مرارت شعب ابوطالب را با در آغوش کشیدن فرزند از یاد می برد.
آری، دوران شیرخوارگی حضرت فاطمه سلام الله علیها در آن وانفسای بی عدالتی و ظلم در شعب ابوطالب می گذشت. راه رفتن را روی ریگهای داغ آموخت و سخن گفتن را در میان ناله و فریاد اطفال گرسنه شعب فرا گرفت.
حدود سه سال فاطمه علیها السلام به غیر از زندان سوزان شعب چیزی ندید و از دنیای خارج (به ظاهر) بی خبر بود.
در سن پنج سالگی وقتی از تنگنای شعب نجات یافته و به همراه پدر و مادر به خانه و زندگی مراجعت نمود.
 مناظر جدید، نعمت آزادی و امکان بهره مندی از خوراک و پوشاک و منزل برای حضرت زهرا علیها السلام تازگی و باعث شادمانی و سرور بود.
اما افسوس که لحظات خوشی این بانوی گرامی دوامی نداشت و تا خواست نفس راحتی بکشد مادر مهربانش را از دست داد. این حادثه جانگداز به قدری در روحیه نازنین او اثر گذاشت که گاه و بیگاه در فراق مادر اشک می ریخت و در جستجوی مادر از هرکسی سراغ می گرفت.
در همین اوضاع دیگر مدافع پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم یعنی ابوطالب عموی پیغمبر هم دار فانی را وداع فرمود و عملا شرایط حادی برای پیامبر به وجود آمد که دشمنان آزار و اذیت به رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم را به سر حد اعلای خود رسانده و طبیعتا ایشان وقت مراجعت به منزل یا خون آلود بود و یا سر و لباسش به خاک و خاکستر آغشته بود.
و در این ایام بود که حضرت فاطمه علیها الصلوه و السلام چون مادری مهربان گرد و غبار از دست و صورت پیامبر پاک می کرد و بر زخم های پدر مرهم می گذاشت.
این وقایع نه تنها خدشه ای در عزم راسخ فاطمه علیها السلام ایجاد نکرد بلکه او را استوارتر در دفاع از دین و رسول گرامی اسلام چون کوهی در مقابل دشمنان اسلام قرار داد.

فضائـل و مناقب

 
پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم فرمود: بهترین زنان عالم چهار نفر می باشند:
1- حضرت فاطمه سلام الله علیها
2-      حضرت مریم علی نبینا و آله و علیها السلام
3-         حضرت خدیجه علی نبینا و آله و علیها السلام
4-       آسیه (زن فرعون) علی نبینا و آله و علیها السلام
و فرمود : هنگامی که قیامت برپا میشود منادی از عرش ندا میدهد: ای مردم! سر بزیر افکنید تا فاطمه علیها السلام از صراط بگذرد.
همچنین فرمود: فاطمه علیها السلام سرور زنان اهل بهشت است و خداوند به واسطه غضب او غضب میکند و از خشنودی او خشنود میگردد.
عایشه میگوید: بعد از رسول خدا کسی را راستگوتر از فاطمه علیها السلام ندیدم.
پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم فرمود: فاطمه علیها السلام حوریه ای است به صورت انسان و اول کسی است که وارد بهشت میشود.
ایشام میفرمود: وقتی به معراج رفتم و در بهشت گردش میکردم قصر فاطمه علیها السلام را دیدم که هفتاد قصر بود و همه از لؤلؤ و مرجان ساخته شده بود.
از دیگر فضائل فاطمه سلام الله علیها این است که مادر پدر خویش خوانده شد به چند دلیل:
1-    بعد از فوت خدیجه کبری سلام الله علیها این دختر وارسته در عین کمی سن و سال و مرارت و سختی هایی که در طفولیت متحمل شده بود چون مادری فداکار از پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم مراقبت و مواظبت می نمود و مرهمی بود بر زخمهای پیکر و قلب مجروح رسول الله صلی الله علیه و آله.
2-    برای اثبات عظمت فاطمه سلام الله علیها چون شخصی که سمت مادری رسول الله را پیدا کند باید آنقدر عظمت روح و عصمت داشته باشد تا آخرین پیامبر خدا را همچون مادری مهربان و فداکار باشد.
3-    اگر امروز دینی و دیانتی به اسم اسلام باقی است به واسطه فداکاریها  و از جان گذشتن های این بانوی بزرگ است.
اگر فاطمه سلام الله علیها نبود امیرالمؤمنین علی علیه السلام را همان روزی که با آن وضع فجیع برای بیعت به مسجد بردند علی رغم اینکه علی علیه السلام هرگز با آن غاصب بیعت نمی نمود گردن می زدند و دیگر حیدری وجود نداشت تا بعد از افشای خیانت اهل سقیفه زعامت امت در هم ریخته اسلامی را به دوش گیرد.
4-    اگر فاطمه نبود واقعیت سوره کوثر در قرآن زیر سؤال میرفت بنابراین با وجود فاطمه برابری و مکمل یکدیگر بودن قرآن و عترت به ثبوت میرسد.

مقام و منـزلت حضرت زهرا سلام الله عليـها

 
  فردوس نشان خاک پای زهراست         کوثر نمی از یم عطای زهراست
این نه فلک و شش جهت و چار ارکان       برپا همه از یمن ولای زهراست
حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها شخصیتی هستند که هیچ انسانی را تحمل درک معرفت و رسیدن به کنه شخصیت ایشان نمی باشد، شخصیتی که بزرگترین آیه بالغه حق و مجموعه ای از مواهب الهی می باشد.
حضرت فاطمه سلام الله علیها دارای چنان قدر و منزلتی هستند که رضایت حق تعالی در گروی رضایت ایشان و غضب حق تعالی همان غضب ایشان است. بارها مشاهده می شد که رسول گرامی اسلام صلی الله علیه و آله و سلم می فرمودند: دخترم فاطمه پاره تن من است هر آنکس که دخترم فاطمه را بیازارد مرا آزرده  و کسی که او را شاد نماید مرا شاد نموده است.
شرط رضایت خداوند متعال از بنده ای، رضایت حضرت زهرا سلام الله علیها از آن بنده است؛ چرا که ایشان دختر پیامبر رحمة للعالمین و همسر امیرالمومنین علیه السلام هستند، همان شخصیتی که پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم فرمودند: خون علی خون من، گوشت علی گوشت من، پوست علی پوست من و ایمان با گوشت . پوست و خون علی مخلوط است. عایشه لعنة الله علیها می گوید: در طول عمر خود، کسی را از مردان محبوب تر از علی علیه السلام نزد پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم و از زنان کسی را محبوب تر از دخترش فاطمه سلام الله علیها نزد ایشان ندیدم.
حضرت زهرا سلام الله علیها از جمله اهل بیتی هستند که آیات بسیاری در شأن ایشان نازل شده که سوره مبارکه کوثر ، سوره مبارکه انسان و آیات مبارکه تطهیر، مباهله و سوره مبارکه قدر بر این مطلب دلالت می کنند.
اما قدر و منزلت ایشان در محشر چگونه است؟. در جنة العاصمه آمده است: زمانی که حضرت فاطمه سلام الله علیها بخواهند وارد محشر شوند بر ناقه ای از نور سوار می باشند که زمام آن را ملکی به نام زوقائیل در دست دارد در حالی که هفتاد هزار حورالعین به همراه او هستند و هر یک پرچم حمدی در دست دارند و چون قدری راه رود هفتاد هزار حورالعین دیگر به او ملحق می شوند که بر سر هر یک تاجی از جواهر است و در طرف راست حضرت راه می روند. جلوتر که می روند حضرت مریم مادر حضرت عیسی علی نبینا و آله و علیه السلام با هفتاد هزار حورالعین نزد ایشان می آیند، عرض ادب و سلام می کنند و در طرف چپ حضرت راه می روند، کمی دیگر جلو می روند تا اینکه مادر ایشان حضرت خدیجه سلام الله علیها با هفتاد هزار حورالعین به استقبال ایشان می آیند و در دست هر یک پرچم تکبیری باشد و الله اکبر گویان مقابل حضرت راه می روند. جلوتر که می رسند آسیه سلام الله علیها همسر فرعون با هفتاد هزار حورالعین حضرت را همراهی می کنند. سپس وارد محشر می شوند و خطابی به اهل محشر می رسد که چشمهای خود را بپوشید که فاطمه زهرا سلام الله علیها وارد محشر می شوند. کسی حضرت را نتواند دید مگر جدّ ایشان حضرت ابراهیم خلیل الرحمن علیه السلام و پدر ایشان و همسر و فرزندان ایشان علیهم السلام.

تقویم شیعه

ااَشهَدُ انَّ فاطِمَةَ الزَّهراء حُجَّةُ الله عَلی حُجَّجِ الله اَشهَدُ انَّ فاطِمَةَ سَیِّدَةٌ، حُجَّةُ الله عَلی حُجَّجِ الله اَشهَدُ انَّ فاطِمَةَ سَیِّدَةٌ اِنسِیَةُ، حُجَّةُ الله عَلی حُجَّجِ الله اَشهَدُ انَّ فاطِمَةَ سَیِّدَةٌ حَوراء، حُجَّةُ الله عَلی حُجَّجِ الله
اشهد ان امیرالمؤمنین عَلِيّاً ولی الله اشهد ان امیرالمؤمنین عَلِيّاً حجة الله اشهد ان امیرالمؤمنین عَلِيّاً صفی الله اشهد ان امیرالمؤمنین عَلِيّاً وجه الله اشهد ان امیرالمؤمنین عَلِيّاً ید الله اشهد ان امیرالمؤمنین عَلِيّاً اُذن الله اشهد ان امیرالمؤمنین عَلِيّاً عین الله اشهد ان امیرالمؤمنین عَلِيّاً سیف الله اشهد ان امیرالمؤمنین عَلِيّاً خلیفة الله اشهد ان امیرالمؤمنین عَلِيّاً صراط الله اشهد ان امیرالمؤمنین عَلِيّاً قلب الله اشهد ان امیرالمؤمنین عَلِيّاً نفس الله اشهد ان امیرالمؤمنین عَلِيّاً عین الیقین اشهد ان امیرالمؤمنین عَلِيّاً رایة الهدی اشهد ان امیرالمؤمنین عَلِيّاً ولایت الله اشهد ان امیرالمؤمنین عَلِيّاً سید العرب اشهد ان امیرالمؤمنین عَلِيّاً سید المرسلین اشهد ان امیرالمؤمنین عَلِيّاً امام المتقین اشهد ان امیرالمؤمنین عَلِيّاً سید الوصیین اشهد ان امیرالمؤمنین عَلِيّاً امام البررة اشهد ان امیرالمؤمنین عَلِيّاً فاروق اعظم اشهد ان امیرالمؤمنین عَلِيّاً الصدیق الاکبر اشهد ان امیرالمؤمنین عَلِيّاً حیدر کرار اشهد ان امیرالمؤمنین عَلِيّاً سرّ الله اشهد ان امیرالمؤمنین عَلِيّاً حبیب الله اشهد ان امیرالمؤمنین عَلِيّاً رحمة الله اشهد ان امیرالمؤمنین عَلِيّاً نور الله اشهد ان امیرالمؤمنین عَلِيّاً کلمة الله اشهد ان امیرالمؤمنین عَلِيّاً حجاب الله اشهد ان امیرالمؤمنین عَلِيّاً آیت الله اشهد ان امیرالمؤمنین عَلِيّاً یختار الله اشهد ان امیرالمؤمنین عَلِيّاً سرّ الاوصیاء اشهد ان امیرالمؤمنین عَلِيّاً سرّ المصنون اشهد ان امیرالمؤمنین عَلِيّاً سرّ الممکنات اشهد ان امیرالمؤمنین عَلِيّاً قطب الدائرات اشهد ان امیرالمؤمنین عَلِيّاً نقطة الکائنات اشهد ان امیرالمؤمنین عَلِيّاً حبل الله المتین اشهد ان امیرالمؤمنین عَلِيّاً یعسوب الدین اشهد ان امیرالمؤمنین عَلِيّاً نفس رسول الله اشهد ان امیرالمؤمنین عَلِيّاً وصی رسول الله اشهد ان امیرالمؤمنین علی اخی رسول الله اشهد ان امیرالمؤمنین عَلِيّاً امینة علی وحیه اشهد ان امیرالمؤمنین عَلِيّاً خلیفة علی عباده اشهد ان امیرالمؤمنین عَلِيّاً قسیم النار والجنة اشهد ان امیرالمؤمنین عَلِيّاً قائد الغر المحجلین اشهد ان امیرالمؤمنین عَلِيّاً ممسوس فی ذات الله